Het werven van een kandidaat voor een citymarketingorganisatie is net even andere koek dan het vinden van een ‘gewone’ manager of marketeer. Want je moet verschillende talen kunnen spreken: van de wethouder tot de winkelier, van de vergunningverlener tot de fabrieksdirecteur. En je moet je marketing skills combineren met een stevige portie bestuurlijke sensitiviteit. Kunnen omgaan met een breed stakeholdersveld. En visie kunnen combineren met een gezonde dosis opportunisme. Om maar eens wat te noemen.

Dus ben je op zoek naar een (nieuwe) directeur, citymarketeer, programmamanager of andere werknemer die jouw gebiedsmarketing organisatie helpt groeien? Wij staan voor je klaar! We hebben verschillende vacatures succesvol voor onze klanten vervuld, van kwartiermaker tot directeur-bestuurder en van binnenstadsmanager tot evenementencoördinator.

Dat doen we in zeven stappen. Dit zijn de fases die we bij de werving en selectie van citymarketing professionals onderscheiden:

1. Profiel

2. Adverteren & netwerk search

3. Reacties

4. Selectiegesprekken

5. Sollicitatiegesprekken

6. Psychologische of Teamtest

7. Afronding

… met als klinkend resultaat een handtekening onder de arbeidsovereenkomst!

Meer weten? Bel of mail onze HRM-specialist Roeland Tameling via 06-17453490 / roeland@citymarketingcollectief.nl.

deel dit: